مهارت های متخصص سئو

متخصص سئو - تولید محتوای متنی

اگر بخواهم خیلی مختصر توضیح دهیم، یک متخصص سئو فردی است که به دانش روز سئو آگاه است و با توجه به اینکه ممکنه تغییرات زیادی به طور روزانه بر روی وب‌ سایت‌ ها انجام شود، این فرد باید بتواند، از طریق منابع روز سئو در دنیا، اطلاعات و دانش خود را به روز کند. در ادامه به مهارت های متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

متخصص سئو

فردی است که با تخصص خود می‌تواند وب‌سایت‌ ها را برای دریافت ترافیک بیشتر بهینه نماید و ترافیک بیشتری را از موتور‌های جست و جو دریافت کند.

برای آنکه یک متخصص سئو شویم باید مهارت های زیر را کسب نمایید:

  • گذراندن دوره‌های معتبر سئو و بهینه‌ سازی وب‌ سایت
  • راه اندازی یک وب‌ سایت و یادگیری سئو
  • فعالیت به عنوان کارآموز در یک آژانس بازاریابی دیجیتال
  • گذراندن دوره‌های آنلاین منابع سئو دنیا

مهارت‌ های یک متخصص سئو 

یک متخصص سئو در واقع باید به مهارت‌های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) آگاه باشد. از جمله مهم‌ترین مهارت‌هایی که یک متخصص سئو باید بداند :

  • تحلیل رقبا در فضای آنلاین و بررسی وضعیت سئو رقبا است
  • تحلیل و تحقیق عبارات کلیدی و توانایی انتخاب و دسته‌ بندی بهترین عبارات کلیدی می باشد.
  • مهارت‌های تبلیغ نویسی
  • مهارت‌های شناخت و تولید محتوای بصری، متنی و صوتی و …
  • درک درست از صفحات و ساختار بندی لینک‌های داخلی و خارجی
  • توانایی تحلیل و بررسی داده‌های به دست آمده از ابزارهای گوگل است.
  • توانایی یادگیری بالا برای پیدا کردن به روز‌ترین ترند‌های دنیای SEO

روش کار کرد موتور‌های جست و جو 

زمانی که یک وب‌سایت راه اندازی می‌شود، پس از مدتی ربات‌های خزنده این موتور‌های جست و جو به سراغ آن وب‌ سایت می روند و صفحات آن را مرور می کنند. زمانی که یک صفحه مرور می‌شود،  همان صفحه از طریق ربات، در گوگل یا سایر موتورهای جست و جو ایندکس می‌شود. سپس آن وب‌ سایت و آن صفحه از سایت رتبه بندی خواهد شد و در نتایج گوگل قرار می گیرد.

عوامل مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو 

موتور جست و جوی گوگل، بیشتر از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی صفحات مختلف وب‌سایت‌ها دارد. در اصل همه این ۲۰۰ فاکتور برای اندازه‌گیری ۳ عامل مهم طراحی شده است:

  • میزان ارتباط محتوا با عبارت سرچ شده در گوگل است
  • میزان قدرت محتوا در رفع نیاز و مشکل مخاطب می باشد
  • میزان کیفیت، صحت و اعتبار محتوا است

یک متخصص سئو باید با HTML و CSS آشنا باشد

گوگل یک انسان نیست که همانند یک انسان به وب‌سایت شما نگاه کند. بنابراین دانش و آگاهی نسبت به زبان‌ های برنامه نویسی کاربران لازم است.
یک متخصص سئو تنها کافی است که این کد ها را بداند تا بتواند با تشخیص درست، به بهینه‌سازی کد وب‌ سایت کمک کند.

تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی

یکی از مهمترین وظایفی که یک کارشناس سئو باید داشته باشد، تحلیل و انتخاب درست کلمات و عبارات کلیدی می باشد. یک متخصص سئو باید بتواند به کمک ابزارهای تحقیقات کلمات کلیدی، بهترین عبارات را برای بهبود ترافیک وب‌ سایت خود انتخاب کند.

آشنایی با بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

بهتر است که یک متخصص سئو با مفاهیم کلی بازاریابی و فروش هم آشنا باشد، زیرا باید در بسیاری از مواقع کاربران را در نهایت به خرید بیشتر هم هدایت کند. یکی از استراتژی‌ ها با بازدهی بالا، استفاده از بازاریابی محتوایی می باشد.
بازاریابی محتوایی، در اصل به تولید و توزیع محتوا با هدف قرار دادن گروهی مشخص از مشتریان، برای رسیدن به اهداف بازاریابی گفته می‌شود که البته با توجه به اینکه تقریباً بخش زیادی از SEO را محتوا تشکیل داده است، داشتن دانش بازاریابی محتوایی می تواند کارشناس سئو را از سایر متخصصان بالاتر ببرد.

بهینه ‌سازی محتوا

یکی دیگر از مهارت‌های یک سئو کار بهینه سازی محتوا است. یک متخصص سئو باید بتواند محتوای نوشته شده را مطابق با آخرین به روزرسانی‌های موتورهای جستجو بهینه کند و آن را در وب‌ سایت منتشر کند. رفتار موتورهای جست و جو در سال‌های اخیر به شدت به سمت همسان شدن با رفتار‌های انسانی است. برای همین است که یک سئو کار همیشه خودش را به جای مخاطب هدف قرار می دهد و از دیدگاه او شروع به بهینه‌ سازی محتوا و پر کردن خلاء های موجود می‌کند.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی وب سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما