پلتفرم تبلیغات اینستاگرام

دیجیتال مارکتینگ - سئو در تهران - ادمین اینستاگرام - پلتفرم تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان می باشد که یک منبع مناسب برای تبلیغات و کسب و کار های مختلف شناخته شده است، بسیاری از افراد خود شبکه پلتفرم تبلیغات اینستاگرام آگاهی دارند و مدیریت اینستاگرام را انجام می دهند، اما افرادی که نسبت به الگوریتم های مختلف اینستاگرام آگاهی ندارند، برای کار خود می توانند از ادمین اینستاگرام کمک بگیرند. در ادامه به اهمیت و کاربرد پلتفرم تبلیغات اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

پلتفرم تبلیغات اینستاگرام :

امروزه شبکه اینستاگرام بهترین مکان مجازی برای تبلیغات کسب و کار شما می باشد، تصور داشته باشید قصد تبلیغات حضوری به صورت بیلبورد در خیابانها را دارید، در یک خیابان چند نفر امکان دیدن تبلیغات را دارند؟ اما اگر شما یک پیج پر بازدید و مناسب را برای تبلیغات خود انتخاب کنید می توانید تنها با یک پست در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن هزاران مشتری جذب کنید.

بهترین پلتفرم تبلیغات اینستاگرام استفاده از پیج هایی می باشد که تعداد فالوور بالا دارند، برای مثال اگر شما در یک پیج اینستاگرام که دو میلیون فالوور دارد، تبلیغات کسب و کار خود را با یک بیلبورد جذاب انجام دهید، در عرض ۲۴ ساعت حداقل ۵۰۰ هزار فالوور دریافت خواهید کرد.

البته قابل ذکر است که هزینه تبلیغات در پیج های پر بازدید بسیار بالا است اما تبلیغات اینستاگرام بازگشت سرمایه به همراه دارد و اطمینان داشته باشید که در صورت استفاده از پلتفرم تبلیغات اینستاگرام در کوتاه ترین زمان ممکن چندین برابر هزینه پرداختی را دریافت خواهید کرد.

مدیریت اینستاگرام :

تا اینجا استفاده از پلتفرم تبلیغات اینستاگرام در پیج های دیگر را برای شما توضیح دادیم، اما اگر قصد به تبلیغات دائم در اینستاگرام بدون پرداخت هزینه کلان دارید، ما به شما مدیریت اینستاگرام و افزایش فالوور پیج شخصی خودتان را پیشنهاد می کنیم. تمام افرادی که در اینستاگرام پیج های بسیار قوی و پر فالوور دارند، در ابتدا یک پیج ساده داشته اند و با مدیریت اینستاگرام و تدابیر مختلف با کمک از پلتفرم تبلیغات اینستاگرام به موفقیت دست پیدا کرده اند.

مدیریت اینستاگرام قوی کار سختی نیست و تنها نیاز به ارائه زمان مناسب و فعالیت بالا دارد تا توسعه صفحه اینستاگرام خود را تجربه کنید، تولید محتوا مناسب با هماهنگی کامل بین پست ها و استوری ها می تواند بهترین راه برای پیشرفت شما باشد، به همین دلیل در ابتدا باید یک زمینه مناسب برای فعالیت انتخاب کنید و پست ها و استوری های خود را بر اساس حوزه انتخابی با قالب مناسب انتشار دهید.

اقدامات مورد نیاز برای مدیریت اینستاگرام :

  •         انتشار ۲ تا ۴ پست در طول هر هفته
  •         انتشار ۳ تا ۱۰ استوری در طول هر روز
  •         پاسخدهی به کامنت ها و همچنین دایرکت برای افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام
  •         استفاده از استوری های نظر سنجی
  •         بهره مندی از پلتفرم تبلیغات اینستاگرام در پیج های پر بازدید
  •         استفاده از لایو حداقل یک بار در هر هفته
  •         استفاده از قالب های هماهنگ در پست ها و استوری ها
  •         تولید محتوای جدید و جذاب
  •         تولید محتوای تصویری، ویدیو، متن ، موزیک و…
  •         برنامه ریزی زمانی برای انتشار پست ها و استوری ها

آیا می توان از ربات برای مدیریت اینستاگرام استفاده کرد؟

بسیاری از افراد که زمان مناسب برای مدیریت اینستاگرام ندارند، از ربات اینستاگرام استفاده می کنند، اما پس از مدت کوتاهی پیج آنها مسدود می شود و مورد محدودیت اینستاگرام قرار می گیرند زیرا شبکه اینستاگرام با برضد فعالیت ربات ها می باشد و در صورت اطلاع از فعالیت هر گونه ربات در شبکه، صفحه اینستاگرام منبع را مورد مسدودیت قرار خواهد داد.اما اگر شما نمی توانید زمان خود را برای مدیریت اینستاگرام قرار دهید ما به شما استفاده از ادمین اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم.

ادمین اینستاگرام :

ادمین اینستاگرام به فردی گفته می شود که زمان خود را برای مدیریت پیج شخصی یک فرد دیگر قرار می دهد و هزینه را دریافت می کند،این فرد تمامی اقدامات مدیریت اینستاگرام را به صورت حرفه ای و دقیق انجام می دهد و در گذر زمان باعث افزایش میزان تعامل پیج اینستاگرام شما خواهد بود، ادمین اینستاگرام تمامی الگوریتم های جدید اینستاگرام را میشناسد و فعالیت های خود را با این الگوریتم ها هماهنگ می کند تا مشکلی برای پیج اینستاگرام شما ایجاد نشود.

از وظیفه های یک ادمین اینستاگرام می توانیم به رسیدگی روزانه به کامنت ها، دایرکت ها، جذب فالوور، انتشار استوری به تعداد دلخواه شما، انتشار پست، طراحی قالب های جدید پست و استوری و… اشاره کرد، با این تفاوت که شبکه اینستاگرام با فعالیت ادمین اینستاگرام مشکلی ندارد اما یک ربات اینستاگرام توسط الگوریتم ها شناخته شده و از بین خواهد رفت.

گزارش عملکرد ماهانه :

ادمین اینستاگرام از برنامه ریزی خود و فعالیت های انجام شده، هر ماه برای شما یک گزارش تهیه خواهد کرد. در این گزارش تعداد پست های انتشار داده شده ، تعداد استوری های انتشار داده شده و همچنین میزان افزایش تعامل پیج اینستاگرام شما ارائه می شود و حقوق ادمین با توجه به فعالیت های انجام شده مشخص خواهد شد.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و ایجاد پادکست  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما