قوانین سئو

قوانین سئو - طراحی سایت

یکی از دغدغه‌هایی که برای بسیاری از افراد در زمینه‌ی تولید محتوای وب سایت وجود دارد، سئو می باشد. این روزها بازار گوگل و موتورهای جست‌وجو بسیار داغ است، و به همین دلیل مدیران کسب‌وکارها به دنبال آن هستند که در این موتورهای جست‌وجو جایگاه خوبی را پیدا کنند. در ادامه به معرفی سئو و قوانین آن میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تعریف سئو (SEO)

سئو مخفف Search Engine Optimization است، که به معنای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جست‌وجوی گوگل است. برای آنکه درک بهتری از معنا و مفهوم هر بخش از آن داشته باشیم، بهتر است تا تجزیه‌ و تحلیل هر کدام را بررسی کنیم:

  • کیفیت ترافیک: شما با کمک seo می‌توانید افرادی را به سمت وب سایت خود جذب کنید که واقعاً به دنبال محصولات و یا خدمات شما هستند.
  • کمیت ترافیک: اگر شما محتوای خود را براساس موتورهای جست‌وجوی گوگل بهینه کنید، احتمال آنکه در صفحات اول و یا حتی لینک‌های اول قرار بگیرید بسیار زیاد است. بنابراین ورود مخاطبان به وب سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

قوانین سئو

اکنون زمان آن رسیده است تا در رابطه با قوانین سئو صحبت کنیم. در این نوشته از بعضی اصطلاحات تولید محتوا استفاده شده است که دانستن آن‌ها برای هر متخصص و کارفرمایی مورد نیاز است.

۱. انتخاب کلمه‌کلیدی و عنوان مناسب

اولین و مهم‌ترین قانون سئو، جست‌وجوی هدفمند برای کلمه کلیدی مناسب با مخاطب و بازار هدفتان است. این کار به دقت و تلاش بسیاری نیاز خواهد داشت؛ چرا که شما باید کلمه کلیدی‌ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید کاربر هدف شما به کسب اطلاعات در رابطه با آن نیازمند است. در نتیجه برای دریافت پاسخ سوالات خود، آن را جست‌وجو می‌کند. در این زمینه، پس از آنکه کلمه کلیدی خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب عنوان آن می‌رسد. کلمه کلیدی شما باید حتما در عنوانتان نیز وجود داشته باشد تا بتوانید در نتایج جست‌وجوی گوگل رتبه‌ی بهتری کسب نمایید.

۲. اهمیت پاراگراف اول در سئو

پاراگراف اول در سئو بسیار اهمیت دارد؛ چرا که مخاطب در اولین مرحله، پاراگراف اول محتوای شما را می‌خواند. بنابراین برای آنکه بتوانید در نگاه اول توجه مخاطبانتان را جلب کنید بهتر است تا  آن را با دقت بنویسید و به مخاطبان احتمالی فکر کنید. اولین کلمات مقاله یا محتوای شما باید بسیار شفاف ، مختصر و منطقی باشند تا مخاطب را به ادامه‌ی خواندن مشتاق کند. علاوه بر این، برای آنکه به سئو در تولید محتوا توجه کافی داشته باشید، حتما از کلمه کلیدی در پاراگراف اول استفاده نمایید.

۳. لینک‌های داخلی و خارجی

ما می‌توانیم لینک‌ها را براساس مقصد آن، به دو دسته‌ی داخلی و خارجی دسته بندی کنیم. استفاده از لینک‌های داخلی در محتوا به آن معنا است که شما مخاطب را به مقاله‌ی دیگری که از قبل در وب سایت خود داشته‌اید ارجاع می‌دهید. با استفاده از لینک خارجی نیز مخاطبان را به وب سایت و وبلاگی غیر از وب سایت خودتان ارجاع می‌دهید و بر ارزش محتوای خود افزوده می شود. استفاده از این لینک‌ها از قوانین سئو در تولید محتوا است.

۴. استفاده از تصویرهای مناسب و جذاب

برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را به ادامه‌ی خواندن محتوایتان مشتاق کنید، باید از تصاویر مناسب و جذاب استفاده کرد. مسلماً محتوایی که علاوه بر متن دارای عکس‌ها و تصاویر مرتبط و جذاب باشد، اشتیاق را برای ادامه‌ی خواندن بیشتر خواهد کرد. این مورد برای سئو نیز بسیار اهمیت دارد و خوانایی متن را چندین برابر خواهد کرد. البته فراموش نکنید که تصاویر شما باید متناسب با موضوع محتواهایتان باشد.

۵. استمرار در ویرایش و تولید محتوا

یکی از مواردی که برای موتورهای جست‌وجو‌ی گوگل بسیار مهم است، این است که شما با یک برنامه‌ی منظم و دقیق در وبلاگ و یا وب سایت خود تولید محتوا کنید. به عنوان مثال، برنامه‌ی محتوایی شما می‌تواند هفتگی و یا حتی روزانه باشد. اما مهم‌تر از داشتن برنامه در تولید محتوا، داشتن نظم در ویرایش محتواهایی است که از پیش منتشر کرده‌اید. این کار از لحاظ سئو بسیار ارزشمند است.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما