از سال ۲۰۱۰ که اینستاگرام جضور پیدا کرد انقلابی در شبکه های اجتماعی به وجود آمد. جای تعجب ندارد که بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال در برندهای مطرح پوشاک و شرکت های بزرگ آرایشی به سراغ فرصت های بازاریابی در اینستاگرام آمده اند. با وجود این حقیقت که کسب و کاری که محصول و یا خدمات خود را با ارائه تصویر به مشتریان خود معرفی کند. در ادامه به معرفی اینستاگرام مارکتینگ میپردازیم. جهت مشاوره سئو، دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و تولید محتوای دیجیتال و متنی در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.
اینستاگرام مارکتینگ
حضور در هر شبکه و رسانه های اجتماعی اصولی دارد که برای موفقیت شما لازم است و شما برای آنکه بتوانید بیشتر دیده و شنیده شوبد به این اصول نیاز دارید.
تعریف بازاریابی در اینستاگرام
بازاریابی در اینستاگرام این فرصت را در اختیار مدیران کسب و کارها می گذارد که با مشتریان و مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند و پیشنهادهای تجاری خود را به گوش مخاطبان هدف برسانند. این پلتفرم در سال های اخیر با استقبال زیاد مدیران تجارت ها روبرو شده است.تجارت ها برای به نمایش گذاشتن رویکرد های کسب و کار و همینطور برای استخدام نیروی کار از این پلتفرم استفاده می کنند.
گذشته از این مدیران مشاغل از طریق این پلتفرم با مشتریان خود ارتباط تنگاتنگی برقرار می کنند. با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر تجارت ها این فرصت را پیدا کرده اند تا تصاویر محصولات خود را در کیفیت های بالا نمایش دهند. در کنار قابلیت هایی مانند لایک کردن و یا دنبال کردن که در شبکه های اجتماعی دیگر نیز مشاهده شده است این پلتفرم قابلیت تازه ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
کاربران می توانند با استفاده از قابلیت ویرایش عکس که برای اولین بار درون یک نرم افزار این چنینی وجود دارد، تصاویر خود را ویرایش کنند و یا فیلتر های مورد نظر خود را روی عکسهای خود قرار دهند.
تدوین برنامه بازاریابی اینستاگرام یک فعال تجاری که سابقه کار در شبکه های اجتماعی را در پرونده خود داشته باشد به خوبی می داند که قبل از وارد شدن به یک پلتفرم جدید باید برنامه مدون و یا استراتژی منحصر به فردی در نظر بگیرند.
نکات مهم در تدوین استراتژی
- مخاطب خود را شناسایی کنید
- اهداف تجارت خود را مشخص کنید
- وظیفه اعضای تیم را در این پلتفرم مشخص کنید
- تم اینستاگرام خود را تعیین کنید
- ماهیت برند خود را مشخص نمایید
- از استوری ها بهره ببرید
- تقویمی در فضای این شبکه قرار دهید
- تحلیل های مربوط به صفحه خود را مرتب بررسی نمایید
روش های تبلیغات در اینستاگرام
روش های تبلیغات در اینستاگرام با وجود ۱ میلیون مخاطب فعال هجوم مدیران کسب و کار برای درج آگهی در این پلتفرم منطقی به نظر می آید. تحقیقات نشان داده است که ۵۰ درصد از مخاطبان این پلتفرم از آگهی هایی که می بینند به سادگی نمی گذرند و حتما سری هم به صفحه تجاری آن آگهی می زنند.
در این پلتفرم هشتگ ها نقش بسیار مهمی دارند و دسترسی به مخاطب را برای شما بسیار آسان کرده است. کافی است هشتگ مربوط به کسب و کار خود را برای پست های خود ایجاد کنید. تعداد زیادی از افرادی که به دنبال ارائه محصول شما هستند به صفحه شما مراجعه می کنند و نرخ بازگشت سرمایه در شرکت شما با کمک همین هشتگ ها افزایش پیدا می کند.
برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.
شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴
اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران