لینک خارجی

تولید محتوای دیجیتال و متنی- طراحی سایت - مشاوره سئو - لینک خارجی

لینک های خارجی، هایپر لینک هایی است که به دامین دیگری ارجاع داده شده است. به طور کلی اگر وب سایت دیگری، لینک سایت شما را در صفحات خود قرار بدهد، آن لینک، یک لینک خارجی برای آن سایت محسوب می شود. همینطور اگر شما نیز به سایت دیگر در صفحات خود لینک بدهید، آن لینک برای شما یک لینک خارجی است. در ادامه به معرفی لینک خارجی و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

فرمت بهینه لینک خارجی

از عبارات توصیفی مرتبط با موضوع آن صفحه در لینک خارجی خود استفاده نمایید تا کاربران و موتورهای جستجو با مشاهده آن، به درک اولیه ای از محتوای آن صفحه می رسند. سعی نکنید که همواره از یک عبارت مشخص در لینک های خارجی استفاده نمایید، چرا که این عمل جز شاخص های اسپم محسوب می شود. در عوض از کلمات زیادی برای لینک دادن به دامین های دیگر استفاده کنید تا قابلیت های آن را برای موتورهای جستجو ارتقا بدهید.

لینک خارجی

یک لینک خارجی، لینکی است که به دامین دیگری اشاره می کند.

  • بیشتر متخصصین سئو معتقدند که لینک های خارجی، قدرتمندترین شاخص رتبه دهی به سایت ها می باشند.
  • لینک های خارجی نسبت به لینک های داخلی از مکانیسم مختلفی در انتقال اعتبار صفحه ایفا می کنند، چرا که سایت دیگری و نه شما در حال لینک دادن به صفحات شما است.
  • بیشتر کارشناسان سئو معتقند که تگ عنوان در لینک ها، نقشی در رتبه دهی به صفحات ندارد.

مهمترین نکات سئو در لینک های خارجی

بررسی پارامترهای موثر در موتورهای جستجو نشان می دهد که گرفتن لینک های خارجی یکی از مهمترین هدف ها در کسب رتبه بهتر برای وب سایت است. این ایده از آنجا شروع می شود که گرفتن لینک های خارجی از کارهای نسبتا سخت در شبیه سازی اعتبار سایت ها است و بنابراین یکی از راه هایی است که موتورهای جستجو می توانند با استفاده از آن به تعیین اعتبار یک وبسایت پی ببرند.

امروزه موتورهای جستجو از متغیرهای زیادی برای تعیین ارزش لینک های خارجی استفاده می کنند:

  • میزان اعتبار سایت لینک دهنده
  • محبوبیت سایت لینک دهنده
  • ارتباط بین محتوای صفحه سایت و صفحه لینک شده
  • انکر تکست استفاده شده در لینک
  • تعداد لینک های داده شده به یک صفحه از وبسایت در صفحه منبع
  • تعداد لینک های داده شده به دامین یک وبسایت در صفحه منبع
  • میزان تغییرات داده شده بر روی متن لینک های خارجی در یک صفحه
  • رابطه مالکیت بین منبع و صفحه هدف

محبوبیت

برخلاف پارامتر نه چندان جالب ترافیک سایت که اندازه گیری آن برای موتورهای جستجو نیز بسیار سخت است، پارامتر لینک های خارجی از ثبات بیشتری برخوردار است و اندازه گیری آن آسانتر می باشد. دلیل این مطلب نیز این است که میزان ترافیک سایت در آمارگیر سرور سایت ذخیره می شود و کاملا از دید عموم مخفی است، اما لینک های خارجی در صفحات وب وجود دارند و مشاهده آن آسان است.

به این دلیل، لینک های خارجی نمادی از میزان محبوبیت یک صفحه از سایت شناخته می شوند. این پارامتر با قرار گرفتن در کنار پارامتر ارتباط بین صفحات، خروجی بسیار خوبی می دهد که موتورهای جستجو از آن در رتبه بندی وبسایت ها استفاده می کنند

ارتباط بین صفحات

لینک ها نشانه هایی از وجود ارتباط بین صفحات است که موتورهای جستجو از این مسئله باخبر هستند. متن لینک یا همان انکرتکست توسط انسان ها نوشته می شود و معمولا ارتباط زیادی می تواند با محتوای صفحه لینک شده داشته باشد. در بسیاری از مواقع این متن بسیار کوتاه است یا url صفحه مربوطه می باشد.

لینک ها می توانند نشانه خوبی از میزان ارتباط بین صفحات منبع و مقصد باشند.  لینک ها مایل به ارتباط با صفحات مشابه هستند و موتورهای جستجو از این مسئله برای اعتبار سنجی مطالب سایت ها استفاده می کنند. بنابراین ذکر منبع یا صفحات مشابه خارجی مرتبط، می تواند در افزایش اعتبار سایت شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما