تبلیغات کلیکی بسیار پر بازدید است. تبلیغات کلیکی یعنی اگر مشتری به سایت شما وارد شد پول کلیکش را باید پرداخت کند، اگر هم نیامد پولی نمیدهید! حالا این که چطوری باید از این فرصت عالی استفاده کنید و تبلیغات کلیکی در جستجو را در ادامه میخوانیم.جهت مشاوره بازاریابی و تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.
تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی یا به اصطلاح PPC یکی از هدف مندترین روشهای تبلیغاتی می باشد. ;کلمه PPC مخفف عبارت Pay Per Click به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است.
در این روش تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربران نسبت به تبلیغ شما کنجکاو شوند و روی آن کلیک کرده باشند. ممکن است هزاران نفر تبلیغ شما را دیده باشد اما شما پولی بابت دیده شدن نخواهید داد!
بزرگترین مزیت، امکان هدفگیری دقیق مشتریان می باشد. یعنی شما میتوانید دقیقاً مشخص کنید که تبلیغ شما برای چه کسانی و در چه زمانی نشان داده شود.
البته تمام سرویس های تبلیغات کلیکی تنظیمات یکسانی برای هدف گیری نخواهند داشت. هر کدام از آنها تنظیمات متفاوتی را برای خدمات خود تعیین می کنند.
انواع تبلیغات کلیکی
منظور از تبلیغات کلیکی تبلیغاتی می باشد که در آن بر اساس تعداد کلیک هزینه میکنید. روشهای دیگری که در آن هزینه ها بر اساس تعداد بازدید، نصب و … محاسبه میشود، جزء تبلیغات کلیکی نامیده نمی شوند.
تبلیغات کلیکی نمایشی
در این روش شما می توانید تبلیغ خودتان را (به صورت بنر یا متن) به واسطۀ یک شرکت معتبر ارائهدهنده و اپلیکیشن های پربازدید منتشر کنید. سپس به ازای هر کلیکی که کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند، مبلغی را پرداخت می کنید تبلیغات بنری خودش به دونوع تقسیم میشود: تبلیغات بنری استاندارد و تبلیغات بنری همسان.
تبلیغات بنری استاندارد
احتمالاً این نوع تبلیغات را در سایت های خبری دیده اید. منظو همان عکسهای مستطیلی در گوشه و کنار سایتهامی باشد که سعی دارند توجه ما را به خودشان جلب کنند.
این بنرها در جایی مثل هدر سایت و لابهلای پستها قرار داده می شود و نمی توان آن ها را نادیده گرفت؛ به همین دلیل این نوع تبلیغات برای شناخته شدن برند شما در میان مردم (یا همان برند آگاهی) بسیار مفید است.
تبلیغات بنری همسان
در تبلیغات همسان، شکل و شمایل تبلیغ شما با سایت نمایشدهنده هماهنگ می شود تا تبلیغاتی بودن آن سایت کمتر به چشم بیاید.
تبلیغات کلیکی در جستجو
در دنیای بازاریابی دیجیتال، تبلیغات در جستجو یکی بهترین راه ها برای معرفی محصول یا خدمات است. چون زمانی که کاربران راجع به چیزی جستجو میکنند و به آن نیاز دارند. پس اگر بتوانیم دقیقاً وقتی که مشتریان در حال جستجو هستند، جلوی چشم آنها حاضر شویم، بهترین موقعیت را برای فروش خواهیم داشت. به همین دلیل نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری در این روش نسبت به تبلیغات بنری بسیار موثر تر است. در این روش شما یک کمپین با تعدادی کلمات کلیدی که مرتبط با کسب وکارتان است تعریف می کنید و مبلغی را به عنوان بودجه کمپین باید در نظر گرفت.
حالا اگر کاربران آن کلمات را جستجو کنند و با تبلیغ شما روبرو میشوند و اگر روی آن تبلیغ کلیک کنند، مبلغی از بودجه کمپینتان کم خواهد شد.
تبلیغات ریتارگتینگ
ریتارگتینگ (که به آن ریمارکتینگ هم گفته می شود) یک روش برای هدفگیری مجدد مشتریان است. مشتریان بالقوه همان کاربرانی هستند که قبلاً به محتوای سایت ما علاقه داشته اند. مثل افرادی که از طریق جستجو در گوگل وارد سایت ما شده اند و از صفحات مختلف آن بازدید کردند، ولی به هر دلیلی ( مثل موجود نبودن محصول یا …) در آن لحظه خریدی انجام ندادهاند، ما اگر کاری کنیم که این افراد باز هم وارد سایت ما بشوند احتمالاً از مشتریان ما خواهند شد.
برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید
شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴
اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران