تکنیک سئو

تکنیک سئو - تولید محتوای دیجیتال و متنی

ما در اینجا قصد داریم که مهمترین تکنیک های سئو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها سایت خود را بهینه سازی کنید. این ترفند های سئو همواره به روز رسانی شده و با اخرین متدهای موتورهای جستجو آپدیت می شود. در ادامه به معرفی تکنیک سئو و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

انواع تکنیک های سئو

۱. کلمات کلیدی مشابه را به مطلب اضافه نمایید

کلمات کلیدی مشابه به معنی عبارات و کلماتی می باشد که با کلمه کلیدی اصلی مترادف هستند یا با آن در ارتباطند. وقتی این کلمات مشابه را در متن خود استفاده کنید گوگل را از مفهوم کلی صفحه آگاه می کنید.

۲. محتوای متنی به عکس نوشته ها اضافه کنید

نوشته هایی که به شکل تصاویر آماده می شوند برای اشتراک گذاری و گرفتن بک لینک بسیار مناسب هستند. اما مشکل بزرگ آنها این است که گوگل قادر به خواندن این نوع نوشته ها نیست. توضیحات مرتبطی را به این گونه تصاویر اضافه نمایید تا گوگل نیز از محتوای صفحه شما آگاه شود.

۳. عناوین مجزایی برای هر صفحه خود ایجاد نمایید

صفحات با عنوان های تکراری یکی از بزرگترین اشتباهات ,fسایت ها، مخصوصا سایت های فروشگاهی که دارای صفحات زیادی هستند می باشد. نوشتن عناوین مستقل برای هر صفحه کار واقعا دشواری است اما انجام این کار تاثیر زیادی در سئو سایت دارد.

۴. از کلمات کلیدی  طولانی در عنوان صفحه استفاده کنید

توجه به این تکنیک سئو بسیار اهمیت دارد. ببرای مثال عبارت کلیدی “کفشهای آبی” را در نظر بگیرید. شما می توانید به راحتی همین عبارت را در عنوان صفحه قرار بدهید. اما استفاده از عبارت طولانی تری مانند “بهترین کفش های آبی رنگ” انتخاب هوشمندانه تری است. با این کار فورا در عبارت “بهترین کفش های آبی” رتبه خوبی بدست می آورید و در طولانی مدت نیز شانس زیادی برای بدست آوردن رتبه در عبارت کفش های آبی کسب می کنید.

۵. وجود کلمه کلیدی در url صفحه را آزمایش کنید

اگر با وجود اینکه صفحه شما کاملا بهینه است اما در نتایج جستجو رتبه خوبی بدست نمی آورد، کلمه کلیدی را در آدرس صفحه قرار بدهید. لازم به ذکر است که در این کار زیاده روی نکنید و صرفا یک یا دو کلمه کلیدی اصلی را در url قرار دهید. بعضا مشاهده شده که این کار تاثیر مثبتی در رتبه گیری صفحات داخلی می تواند داشته باشد.

۶. بر روی مطلب مفید و قابل اجرا تمرکز نمایید

بسیاری از مطالعه ها نشان می دهد که استفاده از مطالب مفید و ضروری، درصد کلیک را افزایش می دهد. این گونه مطالب قابلیت اشتراک گذاری بیشتری دارند و مخاطبان بیشتر به آن توجه می کنند.

۷. به جای  توجه بر روی چگالی کلمه کلیدی بر روی تکرار آن تمرکز نمایید

 این یکی از آن ترفند های سئو می باشد. بعید به نظر میرسد که گوگل بر روی چگالی یک کلمه کلیدی به عنوان فاکتور رتبه بندی توجه می کند. اما شکی نیست که تعداد دفعات استفاده از آن اهمیت دارد. به احتمال زیاد، صفحه ای که کلمه کلیدی اصلی را هفت بار تکرار شده نسبت به صفحه دیگری که تنها یک بار کلمه کلیدی در آن تکرار شده، احتمال گرفتن رتبه بهتری دارد. بنابراین برای چند بار هم شده کلمه کلیدی اصلی را در متن تکرار کنید.

۸. صفحه قوانین سایت داشته باشید

این نکته تاثیر مستقیمی بر روی سئو و پارامترهای گوگل نخواهد داشت. اما سایت هایی که دارای رویه معلوم هستند و قوانین مشخصی برای کارهای خود دارند، قانونی تر نشا داده می شوند و از دید مخاطبان اعتبار بیشتری دارند.

۹. کلمات مترادف با کلمه کلیدی اصلی را در هدینگ H1 و H2 بنویسید

وبمسترها معمولا کلمات کلیدی خود را مستقیما در تگ های H1 و H2 می نویسند.

۱۰. حداکثر ۶۰ کاراکتر برای عنوان صفحه انتخاب نمایید

گوگل برای نمایش عنوان صفحه محدودیت دارد و مقدار این محدویت ۵۱۲ پیکسل می باشد. اما چون اندازه گیری پیکسل دشوار است، می توانید به طور تقریبی این مقدار را به اندازه ۶۰ کاراکتر در نظر داشته باشید.

۱۱. دکمه های اشتراک گذاری را واضح قرار دهید

همواره سعی کنید دکمه هایی که به واسطه آنها مخاطبان می توانند مطالب شما را به راحتی به اشتراک بگذارند واضح قرار بدهید که دسترسی به آن ها راحت باشد تا از این قابلیت کاملا استفاده نمایید.

۱۲. صفحات محصولات فروشگاه را همانند پست های وبلاگ خود بهینه سازی کنید

این یکی از تکنیک های سئو است که بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که بسیاری از وبمسترها صرفا به ایجاد صفحه محصول بسنده می کنند و توضیحی برای آن نمی نویسند. به عنوان مثال کلمات کلیدی خود را چند بار در صفحه تکرار کنید و از کلمات مشابه با آن نیز استفاده نمایید.

۱۳. صفحه اصلی خود را صرفا در نام برند خود بهینه سازی نمایید

صفحه اصلی شما حتما معتبرترین صفحه در سایت است، اما این صفحه به دلیل کمبود محتوا، نمی تواند معمولا رتبه خوبی بدست آورد. در حال کلی، صفحه اصلی از نوع صفحاتی نیست که گوگل بخواهد در نتایج جستجو به مخاطبان نشان دهد. بنابراین صفحه اصلی خود را صرفا در نام برند خود بهینه و سئو نمایید

۱۴. محتوای طولانی منتشر کنید

بسیاری از مطالعات نشان داده که ارتباط مستقیمی بین حجم محتوا و رتبه آنها در نتایج جستجو است. اما این بدین معنی نیست که انتشار صفحه با محتوای بسیار زیاد تضمینی بر گرفتن رتبه یک گوگل است.  اما همان مطالعات نشان می دهد سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار می گیرند، معمولا محتوای آنها طولانی است.

۱۵. کلمه کلیدی وبسایت را در ابتدای عنوان صفحه قرار بدهید

موتورهای جستجو رتبه بهتری را برای صفحاتی که با کلمات کلیدی شروع شده اند در نظر می گیرد. بنبابراین سعی کنید این کار را همواره انجام بدهید.

برای مشاوره بهترین سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره بهترین سئو و تولید محتوای متنی و دیجیتال در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای متنی  و دیجیتال مارکتینگ بهترین سئو و طراحی وب سایت در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما