سئو نویسی

تولید محتوا در کرج - محتوای وب سایت - سئو نویسی

سئو نویسی یکی از بزرگترین چالش های هر استراتژی سئو است. محتوای وب سایت شما باید برای الگوریتم های همواره در حال تغییر موتورهای جستجو بهینه باشد. علاوه بر این، محتوای وب سایت باید برای مخاطبین شما نیز جذاب باشد و آن را به خوبی درک کنند. ما می دانیم که خوانایی صفحه در رتبه بندی آن نقش زیادی دارد. در ادامه به سئو نویسی و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تعریف سئو نویسی:

سئو نویسی نحوه ای از نوشتن محتوا در فضای مجازی می باشد که شامل آیتم های زیر است:

  • کلمات کلیدی یا جملاتی که مخاطبان به جستجوی آنها در گوگل می پردازند.
  • عناصر سئو نویسی که موجب جلب نظر مخاطبان در صفحه است.
  • محتوایی که به حل مشکلات مخاطبان می پردازد به سوالات آنها پاسخ داده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار می دهد.

سئو نویس چه کسی است؟

یک فرد سئو نویس، متخصص تولید محتوا می باشد که با نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوا آشنا است. همچنین او می داند که چگونه باید از افراط در استفاده از کلمات کلیدی خودداری کرد. به علاوه او می داند که چگونه با استفاده از تکنیک های تولید محتوا، اقدام به سرگرم کردن مخاطبان، پاسخ پرسش ها، ارائه اطلاعات و ترغیب آنها به خرید محصولات شود.

محتوای سئو شده

محتوای سئو شده نوشته ای است که از کلمات کلیدی در آن استفاده شود تا گوگل بتواند موضوع محتوای آن را بشناسد. بنابراین گوگل می تواند رتبه خوبی برای این نوع محتواها در جستجوی کلمات کلیدی مخاطبان در نظر بگیرد. از یاد نبرید که هدف گوگل، نمایش محتوای مرتبط و با کیفیت به مخاطبان است.

گوگل همواره در حال ارزیابی محتوای سایتها است و کیفیت محتوا برای آن از همه چیزی مهمتر می باشد. اما مهمتر از همه کاربران هستند که محتوا باید برای آنها جذاب باشد. بنابراین حتی اگر گوگل رتبه اول را برای محتوای شما در ابتدا در نظر بگیرد، اما پس از مدتی متوجه شود که آن محتوا مورد پسند مخاطبان نیست، رتبه آن را کاهش می دهد.

سئو نویسی و ایجاد یک وب سایت بسیار خوب

اعتقاد ما همیشه، ایجاد یک وب سایت با کیفیت است در واقع هدف اصلی ما ساخت وب سایتی با نهایت کیفیت محتوا است. کسب رتبه در گوگل در صورت ایجاد یک وب سایت با کیفیت به دست می آید.

گوگل در حال خدمات رسانی به مشتریان خود است. ماموریت این غول جستجو، ایندکس کردن تمام اطلاعات وب و در دسترس قرار دادن آنها است. علاوه بر این گوگل تمایل به درآمدزایی از موتور جستجوی خود دارد. برای رسیدن به چنین هدفی باید بهترین محتواها را به مخاطبان ارائه دهد، در غیر این صورت کاربرانشان دیگر از این موتور جستجو استفاده نخواهند کرد.

سئو با کیفیت

هدف از سئو، ایجاد بهترین وب سایت در یک حوزه کاری است. برای رسیدن به چنین هدفی، طراحی وب سایتتان بایستی بسیار خوب باشد، تجربه کاربری فوق العاده ای ارائه داده و تمام جوانب امنیتی آن مورد توجه قرار گرفته باشد. مهمتر از همه اینکه محتوای وب سایتتان می بایست خوب نوشته شده باشد و مطابق با خواسته های کاربرانتان باشد.

نوشتن بهترین محتوا

برای اطمینان از بهترین بودن در بین رقبای خود، متن های وب سایت شما باید کیفیت بالایی داشته باشد. محتوای متنی صفحات سایت باید کیفیت بالایی داشته و برای موتورهای جستجو نیز بهینه و تنظیم شده باشد. فرایند سئو نویسی بسیار شبیه نوشتن هر نوع متن دیگری است، بنابراین نیاز به تلاش زیادی داشته و قطعا افرادی در این کار خبره تر از دیگران می باشند.

جستجوی صحیح کلمات کلیدی دارای ۳ مرحله زیر است:

مرحله اول: تعیین ماموریت وب سایت

قبل از شروع جستجوی کلمات کلیدی باید نسبت به انتخاب ماموریت اصلی وب سایت تصمیم بگیرید. این همان چیزی است که وب سایت شما را از بقیه متمایز می کند. در راستای رسیدن به این هدف باید مشخص کنید که شما چه کسی هستید و اصلا وبلاگ سایت شما درباره چه چیزی است. چه چیزی موجب تمایز شما با سایر رقبا می شود.

مرحله دوم: ایجاد فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط

بعد از انجام مرحله اول وقت آن است که اقدام به تهیه فهرستی از کلمات کلیدی کنید که قصد دیده شدن در آن را دارید. برای انتخاب صحیح کلمات کلیدی نیاز است که خود را جای مخاطبان هدف قرار دهید. در انتهای کار جستجوی کلمات کلیدی، شما به فهرستی از عبارت مرتبط با حوزه کاری خود بدست می آورید که کاربران به جستجوی آنها می پردازند.

مرحله سوم: ساخت صفحات فرود

آخرین مرحله در جستجوی کلمات کلیدی، ساخت صفحات فرود با کیفیت است که قصد کسب رتبه در آنها را دارید. یک صفحه فرود، صفحه دارای محتوای مرتبطی است که قرار است در جستجوی یک کلمه کلیدی به مخاطبان نمایش داده شود. چنین صفحه ای می تواند یک صفحه مستقل یا یک پست بهینه سازی شده در وبلاگ سایت باشد.  جستجوی کلمات کلیدی در واقع این ایده را به شما می دهد که حول چه موضوعاتی اقدام به وبلاگ نویسی نمایید. سپس می توانید اقدام به تولید محتوا کنید.

مراحل مختلف نوشتن یک مطلب

فرآیند سئو نویسی دارای ۳ مرحله آماده سازی، نوشتن و ویرایش محتوا است.

قدم اول: آماده سازی متن

اولین قدم در فرآیند سئو نویسی برنامه ریزی برای نوشتن محتوا است. قبل از اینکه دست به قلم شده یا شروع به تایپ کردن کنید، باید فکر کنید که قرار است درباره چه چیزهایی بنویسید.

قدم دوم: نوشتن محتوا

اکنون زمان آن فرا رسیده که شروع به نوشتن نمایید. با توجه به توضیحاتی که داده شد، شاید این کار تنها ۳۰% از زمان کل تهیه محتوا را به خود اختصاص دهد.

قدم سوم: ویرایش محتوا

هنگامی که پیش نویسی از محتوا را ایجاد کردید، باید وارد فاز نهایی سئو نویسی شوید. این مرحله آخر ممکن است حتی زمان بیشتری نسبت به نوشتن خود محتوا از شما بگیرد.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما