رپورتاژ آگهی

سئو در کرج - تولید محتوای متنی - دیجیتال مارکتینگ - تولید محتوای متنی - مدیریت سایت - رپورتاژ

آیا با کارایی رپورتاژ آگهی آشنایی دارید؟ رپورتاژ آگهی یک روابط عمومی دیجیتال در دنیا است که شما می توانید از طریق اون تبلیغات انجام دهید و فرآورده کسب و کار خود را افزایش دهید، همانطور که میدانید روابط عمومی تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار ها دارند و زمانی یک کسب و کار میتواند موفق باشد که میزان روابط عمومی بالایی را در بر داشته باشد. در ادامه به بررسی رپورتاژ آگهی می پردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی :

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات به صورت متنی در قالب یک گزارش یا خبر است، برای مثال شما در یک متن می توانید یک کتاب را معرفی کنید، در نهایت متن تولیدی برای کتاب مورد نظر در تبلیغات نمایش داده خواهد شد و کاربران با خواندن اطلاعات ارائه داده شده شما می توانند از تاثیر عالی کتاب اطلاع پیدا کنند و به خرید آن راغب می شوند.

در رپورتاژ آگهی شما باید دقت داشته باشید تا اطلاعات محصول مورد نظر را با جزییات کامل نشر کنید و همچنین متن خود را از ابتدا با هدف اطلاع رسانی به مردم تولید کنید تا تولید محتوا هدفمند تر و بهتری عرضه کنید، معمولا رپورتاژ توسط یک شخص متخصص در یک حوزه کاری نوشته می شود اما اگر شما قصد نوشتن رپورتاژ را دارید در ادامه چگونگی تولید رپورتاژ آگهی را برای شما توضیح خواهیم داد.

تولید رپورتاژ آگهی :

برای تولید رپورتاژ آگهی شما باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید تا بتوانید کانال اصلی تولید محتوا خود را پیدا کرده و پیام تبلیغات را در قالب یک رپورتاژ و معرفی محصول به کاربران ارسال کنید، شما باید به صورتی که محصولات مورد نظر خود را معرفی کنید که مخاطب پس از خواندن متن به خرید کالای مورد نظر علاقه مند شود، البته در تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی نکاتی نیز وجود دارد که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت.

نکات تولید رپورتاژ آگهی :

۱ ــ تشکیل حرفه ای ساختار متن :

ساختار متن یک قاعده اصلی برای تولید محتوا می باشد، شما باید ساختار را به گونه ای طراحی کنید که مخاطب پس از خواندن قسمت اول به خواندن قسمت دوم متن نیز علاقه پیدا کند. شروع گام به گام در تولید رپورتاژ می تواند راه حل مناسب باشد، به هیچ عنوان در ابتدا متن خود تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر را قرار ندهید و در هر قسمت یک خبر مهم بگذارید تا بتوانید به همراه خبر به تبلیغ نیز بپردازید.

۲ ــ از محتوا کپی استفاده نکنید :

یکی از مهم ترین دلایل موفق نشدن بسیاری از آگهی ها استفاده از کپی کردن آگهی محصولات دیگر می باشد، برای اینکه یک آگهی منحصر به فرد داشته باشید نباید از رپورتاژ های کپی استفاده کنید، زیرا گوگل دارای الگوریتم های خاصی می باشد و در زمان انتشار درصورتی که شما از کپی کردن آگهی سایت های دیگر استفاده کرده باشید، سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار نمی دهد، در نتیجه شما دیده نخواهید شد.البته قابل ذکر است که الگوبرداری با کپی کردن تفاوت دارد، پیشنهاد می کنیم برای موفقیت در تبلیغات جتما تبلیغات مشابه را مطالعه کنید و از آنها الگوبرداری داشته باشید اما به هیچ عنوان از آنها کپی نکنید.

۳ ــ  توجه به اهمیت کلمات کلیدی :

توجه داشته باشید هر محتوا دارای یک کلمه کلیدی اصلی و همچنین کلمات کلیدی فرعی می باشد، کلمه کلیدی اصلی به معنی کلید واژه ای است که کاربر در گوگل سرچ می کند تا محتوای شما را مشاهده کند، برای مثال اگر رپورتاژ آگهی شما مربوط به تبلیغ کتاب روانشناسی یازدهم می باشد، باید به صورت حتم کلید واژه اصلی خود را کتاب روانشناسی یازدهم قرار دهید و در هر ۱۰۰۰ کلمه این کلید واژه را حداقل ۱۲ باز تکرار کنید، به هر مقدار که تکرار کلید واژه شما در متن بیشتر باشد، رپورتاژ آگهی شما نیز در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت.

همچنین شما باید چند کلید واژه فرعی نیز انتخاب کنید، کلید واژه های فرعی برای تبلیغ یک کتاب روانشناسی یازدهم را می توان خرید کتاب روانشناسی یازدهم، قیمت کتاب روانشناسی یازدهم یا مشخصات کتاب روانشناسی یازدهم معرفی کرد، تعداد تکرار کلمات فرعی نسبت به کلید واژه اصلی باید کمتر باشد و برای هر ۱۰۰۰ کلمه می توان آن را ۴ تا ۵ بار معرفی کرد.

۴ ــ ارزش آفرینی برای محصول :

یکی از نکات مهمی که شما برای تولید رپورتاژ آگهی باید به آن توجه داشته باشید، ارزش آفرینی برای محصول می باشد، همانطور که میدانید تمامی محصولات دارای مشکلاتی هستند به همین دلیل در متن خود نباید از مشکلات محصول توضیحات گسترده ارائه کنید و تمرکز خود را تنها بر روی مزایا محصول قرار دهید، این امر باعث می شود تا شما تولید رپورتاژ آگهی قوی تری داشته باشید.

برای مشاوره سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو در تهران و کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما