تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی - سئو در تهران

این روزها تعداد کسب و کارها و کیفیت کاری آن ها بسیار زیاد شده است. اگر مقایسه ای نسبت به سالهای قبل و این سال ها داشته باشیم، به خوبی متوجه این موضوع می شویم. کسب و کارها به دو شیوه اینترنتی و غیر اینترنتی اداره می شوند. این در حالی است که بعضی از افراد از هر دو شیوه نیز استفاده می کنند تا نتایج درخشان تری را رقم می زنند. توصیه ما هم این است که همین کار را انجام دهید. تحقیق کلمه کلیدی، موضوعی است که ارتباط زیادی با کسب و کارتان خواهد داشت. در ادامه به معرفی تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

تحقیق کلمات کلیدی

تولید محتوای سایت برای هر کسب و کاری مورد نیاز است. اگر کسب و کار شما کوچک است، می توانید خودتان این مهارت را یاد بگیرید و از آن بهره ببرید تا نتایج بهتری بدست آورید. اگر هم خلاف این است و کسب و کار بزرگی دارید، پیشنهاد می کنیم که از افراد متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

هر کسب و کاری نیازمند یک وب سایت می باشد. سئو سایت نیز در این جا به شما کمک خواهد کرد تا سایت خود را در رتبه های بالاتری مشاهده نمایید. حال برای موفقیت این سایت می توانید ترفندهای مختلفی را اجرا کنید.

تعریف کلمه کلیدی

به کلمه کلیدی Keyword نیز می گویند که تا حد زیادی در زبان ما رایج شده است. در واقع این کلمات، همان کلماتی هستند که شما یا دیگران در موتورهای جست و جوگر مانند گوگل جستجو می کنید و می خواهیدهدف هایی را دنبال نمایید. اکنون اگر شما از این کلمات در محتواها و مطالب خود استفاده کنید، ممکن است به فرد خوش شانسی تبدیل شوید و سایت شما برای آن فرد بالا بیاید. به این ترتیب، با همین ترفند ساده می توان شانس زیادی در قرار گرفتن بر روی صفحه اول گوگل داشت.

روش تحقیق کلمات کلیدی 

در مرحله اول باید کلماتی را پیدا کنید که افراد بیشترین جست و جو را در اینترنت دارند. البته این کلمات باید کاملا مرتبط با کسب و کار شما باشد. در صورتی که از دیگر کلمات غیر مرتبط استفاده نمایید، هرگز به نتیجه نخواهید رسید و مردم نیز به شما اعتماد نمی کنند.

سپس شما باید کلمات مناسبی که پیدا کردید را در دسته بندی های جداگانه قرار بدهید تا در نهایت یک گام دیگر بردارید. در نهایت نیاز است تا صفحه و یا متن خوبی را برای استفاده از این کلمات انتخاب کنید.

چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم

۱- کلمات کلیدی پایه را پیدا کنید

کلمات کلیدی اولیه در واقع مهم ترین و ساده ترین کلماتی می باشند که مرتبط با متن و حوزه کسب و کار شما هستند. این مرحله حتما باید اجرا شود؛ چرا که به وسیله آن می توان به دیگر کلمات و عبارات مهم نیز دست پیدا کرد.

به همین دلیل می توانید از سایت های رقیب که به موفقیت های فراوانی هم دست پیدا کرده اند، مراجعه کنید. همچنین می توانید تا جست و جوهایی در گوگل داشته و در این زمینه به کسب اطلاعات بپردازید. این کلمات در بیشتر موارد ساده هستند و در کل از چند حرف تشکیل می شوند.

۲- ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

ابزارهایی در این زمینه وجود دارند که کلمات کلیدی را به شما نشان می دهند. شما می توانید از این ابزارها برای پی بردن به این کلمات استفاده نمایید.تنها کافی است که جست و جویی در گوگل داشته باشید و تعدادی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را مشاهده می کنید. این ابزارها هر چند وقت یک بار به روزرسانی می شوند تا بعضی از مشکلات آن ها رفع شود.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

در این بخش به معرفی این ابزار ها می پردازیم. دقت داشته باشید که بعضی از آن ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته اند. این در حالی است که گروه دیگری از آن ها پولی هستند و برای داشتنشان باید همبلغ پرداخت کنید.

۱- سرچ گوگل

سرچ گوگل ساده ترین و سریع ترین کاری است که شما می توانید برای پیدا کردن بعضی از کلمات کلیدی از آن استفاده کنید. انجام این کار هیچ گونه هزینه هم برایتان ندارد. به همین دلیل، عده زیادی از تولید کنندگان محتوا این راه را به مردم توصیه می کنند. در واقع شما می توانید کلمه یا عبارتی را در گوگل جست و جو نمایید. سپس به پایین صفحه بروید. در آن جا، گوگل چند عبارت و کلمه کلیدی که در میان مردم بسیار محبوب است را به شما پیشنهاد می کند.

۲- Kwfinder

کار با این ابزار بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه می توان به گزینه های موجود در آن پی ببرد. تنها کافی است که از طریق گوگل وارد این ابزار شده و تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید. این برنامه از زبان های مختلفی هم تشکیل شده است و زبان فارسی را نیز پوشش می دهد. بعد از آن، تنها باید کلمات مورد نظر را جست و جو کنید و به هدفتان برسید.

۳- Keyword Tool

این ابزار در واقع یک وب سایت است که می توانید از طریق گوگل و یا هر موتور جست و جوگر دیگری به آن وارد شوید و کلمات و عبارات مورد نظر خود را پیدا نمایید.

برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما