صفحه اسکیما در سایت

اسکیمای صفحه - مشاوره سئو کار - تولید محتوا

هر یک از افرادی که می‌ خواهند سئو و بهینه سازی رتبه سایت خود را افزایش دهند با واژه اسکیمای صفحه آشنا می شوند. البته که بعضی از افراد در مورد اسکیما و کاربرد آن اطلاعات زیادی ندارند. اسکیما به نوعی نشانه‌ گذاری گفته می ‌شود که کمک می‌ کند صفحه سایت شما نتایج سریع تری را به دست بیاورد. اگر می ‌خواهید نرخ کلیک هر یک از لینک‌ های شما افزایش یابد باید به اسکیما سایت خود دقت کنید. این مسئله روی سئو سایت تاثیر زیادی دارد. با استفاده کردن از اسکیما می توانید نظر ربات های موتور گوگل را به سایت خود جذب کنید، تا به محتوای شما رتبه بهتری بدهند.در ادامه به اهمیت و معرفی اسکیمای صفحه و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. چهت مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

صفحه اسکیما در سایت

اگر می خواهید گوگل نسبت به صفحه سایت شما دید بهتری داشته باشد باید به اسکیمای صفحه وب سایت تان دقت کنید. اسکیما انواع متفاوتی دارد، هر یک از انواع اسکیما بر اساس نوع صفحه سایت باید چک و بررسی شود و سپس از آنها برای نشانه گذاری سایت استفاده بشود.

به طور کلی اسکیما یک کد است که برای اضافه کردن تمامی اطلاعات لازم در عنوان سایت استفاده می شود. کد اسکیما به موتور جستجو یعنی گوگل کمک می کند که درک بهتری از محتوای سایت به دست بیاورد. اسکیما برای تمامی محتواها مانند رویدادها، مقالات، رستوران ها، فیلم ها، شرکت ها و غیره کاربرد دارد.

معرفی انواع اسکیمای صفحه

هر یک از انواع اسکیمای صفحه دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند. به همین دلیل اگر شما می خواهید از اسکیما روی سایت خود استفاده نمایید تا نتیجه بهتری را به دست بیاورید باید با انواع اسکیما آشنا شوید. تعدادی از انواع اسکیما که برای سایت های متنوع کاربردی می باشد عبارت اند از :

۱. اسکیمای سازمانی

 اسکیمای سازمانی به معرفی سازمان مرتبط می پردازد، این اسکیما شامل اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس، نام سازمانِی، اطلاعات دسترسی، لوگو، موقعیت مکانی و انواع شبکه ‌های اجتماعی سازمان است. اگر شما نام کمپانی مشخصی را در گوگل جستجو کنید، می توانید در قسمت گوشه های بالای صفحه یک مستطیل قرمز رنگ ببینید.

در این قسمت نام لوگو و نام سازمان نمایش داده می ‌شود. مستطیلی که سبز رنگ است نشان دهنده اطلاعات تماس موقعیت مکانی می باشد. مستطیل سبز رنگ در قسمت بالای صفحه سمت چپ نشان دهنده پروفایل شبکه اجتماعی است. کد های متنوعی در اسکیمای سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند.

۲. اسکیمای افراد

اسکیمای افراد یکی دیگر از انواع اسکیمای صفحه می باشد همانطور که مشخص است این اسکیما عملکردش تا حدودی شبیه اسکیمای سازمانی است. با این تفاوت که اطلاعات افراد در این اسکیما مانند آدرس، تاریخ تولد، تحصیلات، نام و غیره به طور کامل نشان داده می شود.

۳. اسکیما کسب و کار محلی

اسکیما کسب و کار محلی یکی دیگر از انواع اسکیما ها است که بسیاری از کسب و کارهایی که به صورت محلی فعالیت خود را انجام می‌ دهند سئو محلی برای آن ها مهم است. اسکیما کسب و کار محلی برای این نمونه شغل ها به عنوان یک مسئله مهم و کاربردی می شناسد. این اسکیما به مصرف‌ کنندگان محلی کمک زیادی می‌ کند که به راحتی موقعیت مکانی شرکت مورد نظر را مشاهده کنند. اسکیما به قسمت مربوط به فعالیت کسب و کار کمک می کند که اطلاعات بیشتری در مورد سفارشات و رزروها به دست آورد.

۴. اسکیمای محصولات

 اسکیمای محصولات و سیستم پیشنهادات به عنوان یکی دیگر از انواع اسکیمای صفحه معرفی می ‌شود. به وسیله این اسکیما شما می توانید اطلاعات ضروری برای فروش محصول و خدمات متنوع مانند وضعیت موجودی، قیمت و بسیاری از دیگر جزئیات را در صفحه مشاهده کنید. با وجود این سیستم شما تا حدودی به قیمت و واحد پولی سیستم آفرها نیاز پیدا خواهید کرد.

۵. اسکیمای برد کرامبز

 اسکیمای برد کرامبز از دیگر اسکیماهای صفحه شناخته شده است. اگر شما با این اسکیما آشنا باشید می توانید نمایش مسیر یک صفحه را به خوبی ببینید. اسکیمای این صفحه از لینک های مشخص شده صفحه اصلی تا صفحه مورد نظر شما مورد بررسی قرار می گیرد تا لینک اصلی را مشاهده کنند. این اسکیما به کاربران کمک می کند تا بتوانند موقعیت شان را ببینند.

۶. اسکیما مقالات

 اسکیما مقالات به عنوان یکی دیگر از انواع اسکیمای صفحه است. این اسکیما برای بلاگ اخبار و پست ‌ها استفاده می شود. این اسکیما کمک می ‌کند که درک کردن محتوای شما برای گوگل بسیار راحت تر شود.بنابراین اگر شما در جایگاه هشتم قرار گیرید می توانید از این طریق رتبه تان را بالاتر ببرید، چرا که مقالات تان در سایت های رتبه ۱ ثبت خواهد شد.

۷. اسکیما ویدیویی

اسکیمای ویدئو به عنوان یکی دیگر از اسکیما ها است. به طور کلی باید بدانید که محتواهای ویدیویی چندان کار آسانی برای موتورهای جستجو نخواهد بود و نیازی به توضیحات تکمیلی دارد. به همین دلیل اسکیمای ویدیو به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کمک به محتوای ویدیوییمی باشد. اگر شما از اسکیمای ویدیو استفاده کنید می توانید ویدیو تان را در نتایج گوگل ویدیو نشان دهید.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو کار در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما