ایمیل مارکتینگ

تولید محتوای وب سایت - ایمیل تبلیغاتی

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یک روش خاص مختص به خود دارد. خرید بانک ایمیل، ارسال ایمیل انبوه بدون هدف و ارسال ایمیل تبلیغاتی بی‌ محتوا اصلاً بازاریابی ایمیلی حساب نمی‌شود.در ادامه به بررسی ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای وب سایت و دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.جهت مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و سئو در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

ایمیل مارکتینگ

  1.  ارسال ایمیل اطلاع‌ رسانی تخفیف‌ها یا ارسال محصولات جدید
  2.  فرستادن خبرنامه مقالات یا ارسال هر نوع محتوای جدید
  3. گرفتن نظر مشتری درباره محصول یا خدمات
  4.  یادآوری خریدهای تکمیل نشده
  5.  تبریک تولد یا هر نوع سالگرد
  6.  ارسال فاکتور خرید

معمولاً ایمیل‌هایی که می‌فرستیم را به دو دسته تقسیم می شوند:

  • ایمیل‌های مارکتینگ
  • ایمیل‌های تراکنش یا معاملاتی

بهترین نمونه‌‌ ایمیل تبلیغاتی خبرنامه می باشد. خبرنامه‌هایی که در آن محتوای جدید سایت مثل مقالات، ویدیو و … را معرفی خواهیم کرد و یا ایمیل‌هایی که در آن محصول جدید را معرفی می‌کنیم.  انواع‌ ایمیل‌های تراکنش هم زیاد است. ایمیل‌ های یادآوری رمز عبور، فاکتور خرید، پاسخ پشتیبانی به تیکت و … همه ایمیل‌های تراکنش هستند. این گروه ایمیل‌ها معمولاً به صورت خودکار ارسال می‌ شوند.

اهمیت ایمیل مارکتینگ در تولید محتوای وب سایت

از زمان گسترش اینترنت در دنیا تا امروز، ایمیل ابزاری ضروری برای کسب و کارها به حساب می آید. حالا افرادی که علاقمند به شبکه‌ های اجتماعی،  هستند به نوعی مجبور می باشند یک آدرس ایمیل داشته باشند.

شاید فکر کنید الان با وجود پیام‌ رسان‌های سریع‌ و پر امکانات خیلی کم پیش می‌آید مردم به همدیگر ایمیل ارسال کنند. این تفکر تا حدودی درست است؛ استفاده از ایمیل برای پیام دادن و کارهای روزمره خیلی کم شده است اما هنوز ایمیل تنها راه رسمی و قابل اعتماد ارتباط با کاربران است. به ویژه برندها و کسب‌ و کارهای اینترنتی، ایمیل را مبنای کار خود قرار داده‌اند. ایمیل و پیامک دو راه مهم و رسمی برای برقراری اتباط با مخاطبین است که هنوز جایگزین خوبی ندارند.

مزایای ایمیل مارکتینگ

  • بازگشت سرمایه بالا: به زبان ساده ROI یعنی در ازای خرجی که می‌کنید، چقدر سود به دست می آورید. بازگشت سرمایه‌ ایمیل مارکتینگ را می‌توان به طور دقیق حساب کرد. مهم‌تر این که اگر بازاریابی ایمیلی به درستی انجام داده شود، این بازگشت سرمایه بسیار زیاد است.
  • ارزان و سریع است: ایمیل مارکتینگ نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی ارزان‌ تر و سریع‌ تر می باشد. در ساده‌ ترین حالت، فقط باید هزینه‌های یک سرویس ارسال ایمیل را پرداخت نمایید که آن هم وابسته به میزان مصرفتان تعیین می‌شود.
  • انعطاف پذیری: هر نوع محتوایی را می‌ توان از طریق ایمیل ارسال کنیم: متن، عکس، ویدئو، فایل و لینک و …
  • قابلیت رصد رفتار مصرف کننده: با پیشرفت سرویس‌های ایمیل مارکتینگ، به راحتی می‌توانند اطلاعاتی در مورد رفتار مخاطب به فرستنده بدهند. در نتیجه، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در حجم بالا Email Marketing انجام می‌ دهند، می‌توانند با خرید این سرویس‌ها از رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به بازاریابی ایمیلی خود آگاه شوند و از آن بهره گیرند.

برای مشاوره سئو کار و تولید محتوا در تهران و کرج ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید

شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و سئو در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما