بازاریابی محتوا

تولید محتوای دیجیتال - بازاریابی محتوا

با توجه به اینکه ایجاد محتوا مفید، راه مطمئنی برای رشد تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ می باشد. با اطمینان می توان گفت که ایجاد محتوای با کیفیت بسیار بالا و یا تولید محتوای سفارشی و یونیک ، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و مطمئنا مسیر رشد به همین اصل مرتبط می باشد. در اثربخشی ایجاد محتوای مفید و کاربردی تردیدی وجود ندارد، اما دانستن این که کدام نوع، کانال و رسانه را برای انتشار آن استفاده کنیم، میتواند دشوار باشد.در این مقاله به  شناخت بازاریابی محتوا و تولید محتوای دیجیتال  و … می پردازیم که به شما کمک می کنند تا در سطر اول گوگل قرار بگیرید.

محتوای تولید شده توسط کاربر

تعداد بیشتری از مصرف کنندگان از مطالب تولید شده توسط کاربر، بیشتر از محتوای تولید شده توسط برند تأثیر می پذیرند. محتوای ایجاد شده توسط کاربر که در انگلیسی به آن UGC  نیز می گویند، به طور خلاصه شامل هر محتوایی است که توسط مخاطبان شما ایجاد و منتشر می شود.

غالباً، این افراد طرفدارانی هستند که به جای اینکه  لوگو ، خود را تبلیغ کند، آن ها برند را تبلیغ می کنند. جنس UGC می تواند از هر نوع محتوایی باشد، از جمله وبلاگ ها، صفحات وب سایت، تصاویر، پست های رسانه های اجتماعی و توصیفات از محصولات و… می باشد.

تولید محتوای ویدیویی

استفاده از محتوای ویدئویی مسیر رشد در آینده است. بیشتر افراد به طور فراینده انتظار دارند که محتوای ویدیویی را از برندهای مورد علاقه خود دریافت کنند و همچنین این نوع فیلم باعث می شود مخاطبان بیشتر از هر نوع محتوای دیگر را به خود جلب کنند. همچنین مخاطبان لایوها در حال رشد هستند به طوری که ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی گفتند که ترجیح می دهند ویدیوی زنده تماشا کنند تا یک پست وبلاگ را بخوانند .

کیفیت بسیار بالا در بازاریابی محتوا

این ترند، بیشتر از یک قاعده کلی برای کلیه محتوای دیجیتالی تجارت شما می باشد ، اما دقیقا آن قانونی است که همیشه مهم خواهند بود. وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود ،برند شما را در طولانی مدت، کیفیت بهتری پیدا می کند.

تصاویر و عکس ها در بازاریابی محتوا

یکی از ویژگی های شبکه های اجتماعی، استفاده از مدیاهای بصری است. از سرگرمی گرفته تا ارتباطات، مردم با استفاده از تصاویر پویا یا تعاملی، انجام هرکاری را دوست دارند. طبق اطلاعات بدست آمده، اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ چت محبوب ترین برنامه هایی هستند که نوجوانان در آن وقت می گذرانند. برای بزرگسالان، یوتیوب پرکاربردترین سیستم و سایت است که حتی از فیس بوک نیز جلو می زند.

برای استفاده از این ترند دیجیتال مارکتینگ، می توانید گرافیک های جالبی ایجاد نمایید که مخاطبان شما را مجذوب خود کند. مخاطبان شما در معرض فیدهای بی پایان پست های رسانه های اجتماعی قرار می گیرند، بنابراین مطمئن شوید که پست های شما رد نمی کنند و آن را تماشا می کنند.

از خلاقیت و جلوه های متفاوت درتولید محتوای سفارشی و تولید محتوای دیجیتال ، استفاده کنید

شما می توانید بهترین محتوای جهان را ایجاد نمایید، اما اگر آن را به اشتراک نگذارید و آن را بهینه نکنید، ممکن است تمام تلاش هایتان به هدر برود. بسیاری از انواع رسانه های اجتماعی وجود دارد و تلاش برای ایجاد محتوا برای هر پلتفرم بسیار طاقت فرسا است.

تولید محتوای سفارشی و دیجیتال را به گونه ای درست کنید که انگار مخاطب خودتان هستید. محتوای خود را در تمام شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید اما هوشمندانه این کار را انجام بدهید و همان محتوا را به گونه ای متفاوت معرفی کنید تا مخاطبان شما دو بار همان محتوا را در دو رسانه پیدا نکنند.

برای مشاوره و تبلیغات در گوگل و تولید محتوا با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما