تولید محتوا در سئو

تولید محتوا در سئو - دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله به اهمیت و کاربرد تولید محتوا در سئو و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای اینستاگرام با ما تماس بگیرید

فرمت مقاله های خود را در تولید محتوا به روز نمایید.

اغلب روش های جدید تولید محتوا ایجاد خواهد شد. شما باید به عنوان معرفی یک بازاریاب محتوا، اطلاعات خود را در این مسئله به روز نمایید. بهترین نقطه شروع هم مقالات قدیمی و نشر مجدد آن ها است به نحوی که لینک آدرس عوض نشود یا موضوع اصلی مقاله عوض نشود. امروزه تولید اینفوگرافیک یا عکس بیشترین اثر را برمخاطب دارد، همچنین نوع فونت هایی هم که استفاده می کنید بر میزان خوانایی تاثیر بسیاری دارد پس باید دراین مورد اطلاعات خود را به روز نمایید و از روشهای فرمتی جدید استفاده نمایید.

تولید محتوا در سئو و دیجیتال مارکتینگ

زمانی که تولید محتوای شما به اتمام رسید، اینک کار و وظیفه اصلی شما شروع خواهد شد. محتوای خود را بر پایه سئو بنوسید. یعنی تمامی روش ها مثل به کاربردن کلمات کلیدی، عنوان ها و چگالی را بر پایه آخرین الگوریتم سئو رعایت نمایید.

نکات نگارشی را در تولید محتوا به حقیقت رعایت کنید

یکی از نکات اصلی ای که باید قبل از انتشار مطلب به آن توجه بسیار نمایید، نکات نگارشی است. استفاده صحیح این نکات مثل ویرگول، کاما و نقطه  وغیره ارزش بسیاری در تولید محتوا دارا است. استفاده اشتباهی هرکدام از این قواعد، سبب کج فهمی مطلب به وسیله خواننده خواهد شد و تمامی زحمت های شما به هدر خواهد رفت.

مطلب های طولانی در دیجیتال مارکتینگ رقم بزنید

اندازه یک محتوای کامل برای وبسایت، بین ۲ تا ۳ هزار کلمه خواهد بود. حداقل تعداد کلمه ای که میتوانید استفاده کنید ۵۰۰ کلمه است.اگر مطلب شما کمتر از ۵۰۰ کلمه بود، از نظر گوگل ممکن خواهد بود که جریمه شوید زیرا اصلا بلاگ در نظر گرفته نخواهد شد و اگر بیشتر از ۴ هزارکلمه باشد، بهتر است آن را در دو مقاله تقسیم نمایید.

متا تگ های عنوان  را بسیار جدی بگیرید

اولین قسمتی که توسط گوگل خوانده خواهد شد، متا تگ عنوان می باشد. پس باید درخور با متن بنویسید چون اگر گوگل بفهمد که عنوان شما هیچ رابطه ای با محتوای شما ندارد، وبسایت شما را خسارت خواهد کرد.

متا تگ توضیحات را بیخیال نشوید

این متاتگ هم مثل عنوان از ارزش خاصی برخوردار است و به بهینه سازی رتبه وبسایت شما کمک فراوانی خواهد کرد. زمانی که وبسایت شما به وسیله موتور جستجو در صفحه به نمایش داده می شود، توضیحات شما، زیر عنوان سایت شما نشان داده خواهد شد. گوگل یکی از متاتگهایی را مورد توجه قرار می دهد، همین متا تگ توضیحات می باشد. در مقاله های کمتر از ۵۰۰ کلمه نوشتن این متاتگ ضروری است اما در بیشتر مقاله ها اگر هم ننوشتید، خود گوگل متوجه خواهد شد و به روشی پدید می آود.

از کمات کلیدی در تولید محتوا در سئو درست بهره برداری کنید.

هیچ روشی مثل کلمات کلیدی، نمی تواند رتبه وبسایت شما را ویران کند. متاسفانه بیشتر تولیدکنندگان محتوا خیال می کنند هر مقدار بیشتر از کلمه کلیدی استفاده نمایند، شانس نشان دادن مقاله آنها بیشتر خواهد بود. براساس چگالی کلمه های کلیدی، حداقل استفاده هر کلمه، ۲ الی ۳ درصد کل کلمات در یک مقاله سبب می شود.

از تکنیک های کلاه سیاهی در تولید محتوا به هیچ وجه استفاده نفرمایید

گوگل به هیچ وجه به تکنیک های کلاه سیاهی علاقه ندارد و زود متوجه می شود و هر وبسایتی را که از این تکنیک ها استفاده نماید ،گوگل جریمه می کند.

ابداع لینک های داخلی میان صفحات وب سایت و محتوا متنی

شما وقتی که یک صفحه را ابداع می کنید، پس از زمانی به وسیله گوگل ایندکس خواهد شد. اگر این صفحه در زمان های بعد خوانده نشود، پایه ای که وبسایت شما توسط این صفحه بدست خواهد آورد، کم کم از بین خواهد رفت پس شما باید با استفاده از تکنیکهایی دوباره این صفحه را به گوگل نمایش دهید و موثرترین تکنیک ایجاد لینک های داخلی میان صفحات است به خصوص میان مقاله های گوناگون

شناسایی منبع و لینک به آن

اگر مقاله خود را وبسایتی دیگر کپی کرده اید، بهتراست منبع آن را نام ببرید و لینک به منبع آن را وضع نمایید تا به وسیله  گوگل مورد خسارت قرار نگیرید و اینکه کاربر به شما اعتماد خواهد کرد که محتوای تولیدی شما حائز اعتبار خواهد بود.

شکل و زیرعنوان را  در محتوا متنی بیخیال نشوید

در تولید محتوا در سئو و دیجیتال مارکتینگ باید به چند مسئله توجه داشته باشید : اول اینکه نوشتن متن خالی سبب آزار رسیدن کاربر می شود و میتوان گفت که به هیچ وجه متن شما خوانده نخواهد شد.

باید تلاش کنید متن خود را خرد کنید و برای هر قسمت یک زیرعنوان وعکس جداگانه استفاده نمایید زیرا سبب بهتر خوانده شدن متن می شود و کاربر متن شما را بهتر درک خواهد کرد.

امروزه بیشتر کاربران به وسیله  گوشی موبایل خود به اینترنت وصل می شوند پس محتوای شما باید به خوبی در گوشی ها عرضه داده شود. با اهمیت ترین قسمت اندازه قلم متن می باشد.

خودتان را شناسایی کنید

برای کاربری که برای اولین بار مقاله شما را می خواند، بسیار مهم است  که بداند شما چه شخصی هستید؟ بهتر است در قسمتی از مقاله، شرکت و خدمات خود را شناسایی کنید به عنوان مثال از شرکت خود استفاده نمایید و تجربه های خود را حکم دهید، زیرا هم مثال را برای کاربر قابل لمس کرده اید و هم خود را شناسایی کرده اید.

مقاله های مربوط  در محتوا متنی را به هم را بخش بندی کنید.

یکی از راهبردهای های تولید محتوا این است که هر محتوا و مقاله ای که ابداع می شود، در یک بخش قرار خواهد گرفت زیرا هم کاربر میتواند با دقت به اشتیاق خود واصل قسمت مرتبط شود و هم لینک دهی داخلی آن ساده تر است.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید همه افراد با وبسایت شما و محتوایی که تولید کرده اید بیشتردرگیر شوند باید اصول و قواعد خوانایی متن را در تولید محتوا به درستی توجه کنید. چون متنی که خوانده نشود هیچ قیمتی ندارد. اگر بتوانید محتوای خود را با این بنیادها و قاعده ها به خوبی سامان دهی کنید و به مخاطب برسانید در قسمت اول سبب پیوستگی برقرار کردن مخاطب می شود. مخاطب بیشتر در سایت شما خواهد ماند و شما زمان زیادی دارید تا او را معتقد کنید از محصولات و خدمات شما بهره گیری کند. در نتیجه نرخ تبدیل شما هم بالا خواهد رفت.

این اصول را در ذهن خود بسپارید. اجرای این اصول خیلی ساده و راحت هستند و اگر در دو یا سه محتوا استفاده کنید برای شما به یک عادت تبدیل خواهد شد و می توانید بسیار زیاد از آن بهره ببرید.

برای مشاوره و تعریف تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما