در ادامه به معرفی تکنیک پیشرفته سئو و روش هایی برای تسلط بر آنها و دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتوای دیجیتال و متنی میپردازیم. جهت مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.
در اولویت قرار دادن نسخه موبایل سایت به دلیل Mobile-First Indexing در سئو پیشرفته
توجه داشته باشید که در Mobile-First Indexing نیازی به صد در صد ایده آل بودن برای رسیدن به رتبه اول گوگل در نتایج جتسجو نخواهد بود. همچنین نباید سئو نسخه دسکتاپ سایت را به خاطر چنین تغییراتی، فراموش نماییم.
در رابطه با Mobile-First Indexing نیاز است به نکات زیر توجه کنیم:
- Mobile-First Indexing فعال می باشد: این مسئله بدین معنی است که بعد از این تغییر ابتدا نسخه موبایلی صفحات در گوگل ایندکس میشوند و رتبه بندی صفحات بر اساس همین نسخه انجام می شود.
- هیچ وقت زمانی بهتر از این برای ساخت یک نسخه واکنشگرا نبوده است. اگر می دانید که غالب کاربران وب سایت شما از نسخه موبایل استفاده می کنند، وقت آن است که یک قدم رو به جلو بردارید.
- محتواها را با در نظر داشتن موبایل تولید نمایید. این مسئله به این دلیل است که از به کار بردن هر فرمتی که موجب اختلال در بارگذاری نسخه موبایل می شود خودداری نمایید و در عین حال تمام محتوای نسخه دسکتاپ را نیز در نسخه موبایل حفظ نمایید. نسخه های ساده در موبایل ها شاید بهتر به نظر برسند؛ اما این مسئله به معنای کسب رتبه بالاتر نمی باشد.
- یک وب سایت واکنشگرا طراحی کنید. اگر وب سایت شما هنوز در حالت Mobile-First Indexing قرار ندارد، الان زمان آن است که به سمت ساخت وب سایتی واکنشگرا بپردازید.
بهبود گزارش CrUX گوگل در سئو پیشرفته
منظور از داده های CrUX داده هایی است که گوگل از طریق نرم افزار گوگل کروم جمع آوری می کند. گوگل در سال ۲۰۱۸ تغییراتی را در ارزیابی سرعت سایت ارائه داده است که یکی از آنها استفاده از داده های واقعی مخاطبان می باشد.
گرفتن فضای بیشتری در نتایج جستجو
صفحه نتایج جستجوی گوگل در سال های گذشته دچار پیشرفت هایی شده است و تا همین چند سال پیش عناصری مانند Local Pack، Ads، Knowledge Panel یا Answer Box در ذهن کسی نبود. نکته مهم در این مسیر این است که صفحه نتایج جستجو دائما در حال تغییر و تحول می باشد.
توجه به ویدئوها
- کاربران تنها در سال ۲۰۱۸ یک بیلیون ساعت زمان را روزانه در یوتیوب سپری کرده بودند.
- یوتیوب دومین موتور جستجوی دنیا می باشد.
- ویدئو موجب افزایش زمان حضور مخاطبان در وب سایت است. میزان زمان متوسط نمایش ویدئوها در یوتیوب به بیش از چهل دقیقه خواهد رسید.
- ویدئوها فضای زیادی از نتایج جستجو را به خود اختصاص داده اند.
بروزرسانی کسب و کار خود در گوگل بیزینس
گوگل در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به گوگل بیزینس است. طبق نتایج به دست آمده سیگنال های Google My Business ارتباط مستقیمی با فاکتورهای رتبه بندی کسب و کارها در نتایج محلی گوگل خواهد داشت.
بعضی از نکات قابل استفاده در Google My Business :
- تصاویر گوگل بیزینس از کسب و کار خود را به طور مرتب بروزرسانی نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که امکان درج ویدیو نیز در این بخش وجود دارد.
- تمام کادرهای گوگل بیزینس را پرنمایید. اگر مدتی به پروفایل خود در گوگل بیزینس سر نزده باشید، احتمالا از مشاهده فیلدهای جدید و خالی تعجب می کنید. بنابراین هر از چند گاهی به پروفایل خود مراجعه کنید.
- از بخش نقدها نهایت استفاده را ببرید. بخش Reviews همواره یکی از فاکتورهای مهم در اعتبار کسب و کارها می باشد و این فاکتورها به زودی نیز دست خوش تغییر نمی شود. از مشتریان خود بخواهید که نقدی برای خدمات و محصولات شما نوشته و شما نیز متعاقبا به آنها پاسخ بدهید.
نوشتن محتوای بلند
مدت زمان زیادی است که متخصصین سئو نگران موضوع کیفیت محتوا هستند. هیچ شکی در آن نیست که این مسئله یکی از مهمترین فاکتورهای کسب رتبه محسوب خواهد شد. با این حال نمی توان در بسیاری از مواقع طول محتوا را در نظر نگیریم. پست هایی که با هدف بررسی جامع یک موضوع ساخته می شوند، معمولا شانس بیشتری برای کسب رتبه دارند.
لینک سازی خلاقانه
لینک سازی همچنان یکی از روش های موثر سئو معرفی می شود. در حالت کلی ایجاد شبکه ای از بک لینک ها موجب رشد کسب و کار شما و هر چه بیشتر دیده شدن آن در نتایج جستجو می شود. در این بین استفاده از خلاقیت در لینک سازی سرعت رسیدن به موفقیت را افزایش خواهد داد.
برای مشاوره سئو و طراحی وب سایت و تولید محتوا در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا متنی با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.
شماره تماس مشاوره تولید محتوای دیجیتال و متنی و طراحی سایت در تهران و کرج و دیجیتال مارکتینگ :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴
اینستاگرام مشاوره تولید محتوای سایت و دیجیتال مارکتینگ سئو تولید محتوا در کرج و در تهران