تولید محتوای اینستاگرام

انتشار محتوا - تولید محتوای دیجیتال

اگر از علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی می باشید، احتمالا یکی از بهترین این شبکه‌ ها برای شما، اینستاگرام خواهد بود. این شبکه اجتماعی که در سال ۲۰۱۰ توسط دو مهندس کامپیوتر به نام‌های کوین سیستروم و مایک کریگر تاسیس شده است، امروزه یکی از پرمخاطب‌ ترین شبکه‌های اجتماعی می باشد و روزانه افراد زیادی در آن اطلاعات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند و یا به کسب و کار و تولید محتوا در اینستاگرام روی آورده اند. اگر شما نیز می‌خواهید جزو کسانی باشید که از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می‌ کنند، با ما همراه باشید تا مروری بر نکات کلیدی در مورد انتشار محتوا در آن داشته باشیم. در ادامه به اهمیت و کاربرد تولید محتوا برای اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. چهت مشاوره تولید محتوای اینستاگرام با ما تماس بگیرید

تعریف کامل درباره تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام به انتشار محتواهای مختلف مثل عکس، ویدیو، متن و … گفته می‌شود که به منظور ارائه به مخاطبان شما طراحی شده است. اینستاگرام قبل از هر چیزی، یک شبکه اجتماعی مبتنی بر انتشار عکس و محتوای تصویری و فیلمی می باشد. به همین دلیل انتشار عکس یا ویدیو مهمترین دلیل در انتشار محتوا در این شبکه اجتماعی است به طوری که بدون متن می‌ تواند مطلبی را به مخاطبان به اشتراک بگذارد ولی بدون عکس یا ویدیو هیچ مطلبی در اینستاگرام قابل انتشار نمی باشد.

پس قبل از شروع تولید محتوای اینستاگرام این را در نظر بگیرید که باید به چه نوع محتوایی برای انتشار توجه کنید. در صورتی که می‌خواهید با انتشار محتوا در این شبکه اجتماعی برند خود را ثبت کنید، اکثر وقت و زمان شما باید صرف تهیه محتواهای بیشتری شود.

اهمیت تولید محتوای دیجیتال در اینستاگرام

اینستاگرام با بیشتر از ۲۵۰ میلیون نفر کاربر فعال یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا شناخته شده است و همین مسئله توجه افراد زیادی از کارآفرینان را به خود جلب میکند چون که هیچ مرکز خرید یا مکان فیزیکی نمی‌ تواند چنین مخاطبی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. طبق آمارهای منتشر شده، تا اکتبر ۲۰۱۵ تعداد ۴۰ بیلیون عکس در این شبکه اجتماعی به انتشار داده شده بود که بیشترین رقم انتشار عکس در یک شبکه اجتماعی در تاریخ نوپای فضای مجازی شناخته می شود. این رقم حیرت انگیز به راحتی اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام را نمایش می دهد.

نکات مهمی درباره انتشار محتوا در اینستاگرام.

از عکس‌های باکیفیت استفاده کنید

عکس درصد زیادی از مطلب منتشرشده شما را در بر می‌گیرد، انتشار عکسی با بهترین کیفیت کمک زیادی در جذب مخاطب و انتقال بهتر پیام شما میشود. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های بسیار زیادی که در حین انتشار از طریق اپلیکیشن یا سایت اینستاگرام به شما ارائه می‌شود نیز استفاده نمایید.

تعدادی از این قابلیت‌‎ها عبارت هستند از :

  •  افزودن افکت
  • قابلیت برش تصاویر و ویدیوها
  • افزودن متن به تصاویر
  • اضافه کردن ایموجی‌ ها و شکلک‌ های معروف شبکه‌های اجتماعی به تصاویر اینستاگرام
  • قابلیت چرخاندن و تغییر اندازه عکس

برای تولید محتوای اینستاگرام از موشن گرافیک استفاده کنید

یکی از روش‌های بسیار مهم ارائه محتوا در اینستاگرام، استفاده از موشن گرافیک می باشد. موشن گرافیک به خاطر جذابیت‌ های زیاد خود سریعا توجه مخاطب را به خود جذب می‌کند. صفحات کمتری در این شبکه اجتماعی هستند که از روش جذب مخاطب استفاده می کنند پس در صورتی که از این روش استفاده کنید احتمال موفقیت شما بسیار بالا خواهد بود.

استوری جذاب‌، مخاطب بیشتری جذب می کند

استوری یکی از قابلیت‌ های اینستاگرام می باشد که بین کاربران اهمیت زیادی دارد. مزایای اصلی استفاده از استوری این است که مخاطبان با اولین نگاه به اینستاگرام متوجه استوری می‌شوند و دیگر نیاز نیست چند دقیقه صفحات مختلف را بگردند تا به صفحه شما برسند.

مشاوره رایگان برای تولید محتوای اینستاگرام

ما در این مطلب بعضی از مهمترین نکات کلیدی را در تولید محتوا مرور کردیم. شرکت ما یکی از مراکز حرفه‌ای و معتبر تولید محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن، محتوایی باکیفیت در اختیار شما قرار دهد.

برای مشاوره و تعریف تولید محتوا و تبلیغات در گوگل  با کارشناس تولید محتوا تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره تولید محتوا :۰۲۱۹۱۳۰۱۰۷۴

اینستاگرام تولید محتوای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

جدیدترین مطالب

آیا سوالی دارید؟

با ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

تماس با ما